לירון קטלן מומחה מוניטין: נקיטת פעולות לשיפור מוניטין קריטיות להצלחה עסקית-שיווקית

לירון קטלן, מומחה מוניטין והבעלים של סוכנות "ניהול מוניטין" המצליחה ביותר בישראל מסביר כי ניהול מוניטין הוא תהליך הכולל את הצורך להסיר אזכורים שליליים בגוגל. ניתן לעשות זאת על ידי דיכוי או הסרה שלהם מדפי התוצאות של מנוע החיפוש.

הצעד הראשון בהסרת אזכורים שליליים הוא לגלות היכן הם נמצאים. אתה יכול לעשות זאת באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. כל שעליך לעשות הוא להקליד את שמך ולראות מה יופיע. אם יש אזכורים כלשהם שלך שאתה לא רוצה שאנשים ימצאו, עליך לנקוט בפעולה כדי להסיר אותם בהקדם האפשרי.

ישנן שלוש דרכים שבהן תוכל לבצע הסרת אזכור שלילי ב-Google: לדכא, למחוק או לדחות אותו. דיכוי אזכור פירושו שהוא עדיין יהיה גלוי בגוגל אך לא יופיע בדף התוצאות של מנוע החיפוש כאשר מישהו מחפש את שמך עם מילות מפתח או ביטויים מסוימים. מחיקתו פירושה שהוא לא יהיה קיים יותר ויוסר גם ממנוע החיפוש וגם מההיסטוריה שלך לנצח. ביטול זה אומר שאתה אומר לגוגל לא לעשות זאת

אם אתם מחפשים דרך להיפטר מאזכורים שליליים באינטרנט, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. אחת השיטות הפופולריות ביותר היא באמצעות כלי "הסרת קישורים" של גוגל.

לגוגל יש כלי שנקרא "הסר קישורים" המאפשר לך להסיר אזכורים שליליים על החברה או המוצר שלך מתוצאות החיפוש של גוגל. תהליך ההסרה אורך כ-30 יום ולא מובטח שגוגל תסיר את כל הקישורים הקשורים לחברה או למוצר שלך ממנוע החיפוש שלה.

לגוגל יש כלי לניהול מוניטין המאפשר לך לדכא כל אזכור של החברה שלך בתוצאות החיפוש. זה משמש בעיקר חברות שרוצות לשלוט במוניטין שלהן באינטרנט.

נקיטת פעולות לשיפור מוניטין

חשוב לנקוט בפעולה כאשר אתה מבחין באזכור שלילי בגוגל. אם לא תעשה זאת, זה עלול להוביל לירידה בדירוג מנוע החיפוש שלך, מה שיוביל לאחר מכן לירידה במספר המבקרים המגיעים לאתר שלך ובמספר ההמרות.

הצעד הראשון הוא לברר מה גרם לתוצאה השלילית. זה יכול להיות כל דבר, החל מקמפיין SEO גרוע, ביקורות רעות באתרי מדיה חברתית, או מאמר שלא נכתב טוב.

אזכור שלילי ב-Google עשוי להיות תוצאה של ביקורת שלילית, תגובה מקוונת או ביקורת מקוונת. זה יכול להיות גם תוצאה של פוסט או מאמר בבלוג שפורסמו עליך.

אם אתה רואה את עצמך בעמוד הראשון של גוגל עבור מונח שלילי, זה הזמן לנקוט בפעולה. ככל שתטפלו בבעיה מוקדם יותר, כך המוניטין שלכם ישתפר בטווח הארוך.

גוגל היא כלי רב עוצמה לניהול מוניטין. חשוב לפקוח עין על המוניטין שלך בגוגל, ולנקוט פעולה ברגע שאתה רואה אזכור שלילי.

ישנן סיבות רבות מדוע מישהו ירצה להסיר אזכור שלילי בגוגל. לדוגמה, אם אתה מתמודד לבחירות והאשמת אותך בעבר במשהו שאתה לא רוצה שאנשים ידעו עליו, או אם אתה מקבל באופן עקבי ביקורות רעות מלקוחות ואתה רוצה לשנות את התפיסה שיש לאנשים לגבי שלך חֶברָה.

ניהול מוניטין לאנשים פרטיים

ניהול מוניטין הוא שירות המשמש לניהול ושיפור המוניטין המקוון של האדם. ניתן לעשות זאת על ידי הסרת אזכורים שליליים מהאינטרנט או דיכוי שלהם בגוגל.

ניהול מוניטין ליחידים הוא שירות שעוזר לשפר את המוניטין המקוון על ידי הסרת אזכורים שליליים מהאינטרנט או דיכוי שלהם בגוגל.

ניהול מוניטין אישי הוא הרבה יותר קשה מניהול מוניטין עסקי. זה בגלל חוסר השליטה על מה שאנשים אומרים עליך. חשוב לדעת כיצד להסיר אזכורים שליליים ולהדחיק אזכורים שליליים בגוגל, כדי שתוכל להגן על המוניטין שלך.

הצעד הראשון בניהול מוניטין אינדיבידואלי הוא מציאת האזכורים השליליים במדיה החברתית או בכל תחום ציבורי אחר. חברות מסוימות מציעות עזרה במשימה זו, אך ניתן גם לבצע אותה בעצמך באמצעות מפעילי חיפוש של גוגל וכלים אחרים כמו Social Mention. לאחר שמצאתם את האזכור השלילי, נסו למצוא את המקור שלו ולפנות אליו ישירות. אם אינך רוצה ליצור איתם קשר בעצמך, השתמש בחברת צד שלישי לעזרה.

ניהול מוניטין הוא תהליך המשמש אנשים לניהול המוניטין שלהם ולבניית מוניטין חיובי.

תהליך זה כולל הסרה של אזכורים שליליים על אדם. אזכורים שליליים נמצאים לרוב בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין. ניתן להסיר אזכורים שליליים מפלטפורמות אלו על ידי שימוש בפונקציית "unfriend" או "חסימה" באתרי מדיה חברתית.

ניתן לדכא אזכורים שליליים גם בגוגל על ידי שימוש בכלי מנהלי האתרים של גוגל או באמצעות טכניקות SEO.

ניהול מוניטין ברשתות חברתיות עם לירון קטלן

ניהול מוניטין הוא תהליך של ניהול המוניטין המקוון כדי לוודא ששם החברה לא יושפע לרעה.

אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את שם החברה שלך באמצעות רשתות חברתיות היא באמצעות hashtags. משתמשים ב- hashs כדי לוודא שהתוכן שלך ייראה על ידי קהל גדול יותר. אתה יכול למצוא האשטאגים רלוונטיים בפלטפורמות כמו אינסטגרם וטוויטר, או להמציא האשטאג משלך לאירוע ספציפי.

כמו כן, חשוב להסיר כל אזכור שלילי על החברה שלך מהרשתות החברתיות, כמו גם לדכא אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש של גוגל. ניתן לעשות זאת על ידי העסקת אנשי מקצוע המתמחים בניהול מוניטין.

קידום שמך באמצעות רשתות חברתיות הוא דרך מצוינת להגדיל את המוניטין שלך. אתה יכול להשתמש בכוחה של המדיה החברתית כדי לשלוט במה שאנשים מוצאים כשהם מחפשים את שמך.

חשוב לעקוב אחר מה שאנשים אומרים עליך במדיה החברתית ובאינטרנט. אתה יכול לעשות זאת באמצעות Google Alerts – שירות ששולח לך מייל בכל פעם שהוא מוצא משהו חדש עליך באינטרנט.

חשוב לבנות מוניטין חזק ולשמור עליו. בחלק זה נלמד כיצד לקדם את שמך באמצעות רשתות חברתיות ולשמור גם על המוניטין שלך.

ישנן דרכים רבות לקדם את שמך בפלטפורמות מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר או אינסטגרם. אחת הדרכים היעילות ביותר היא באמצעות hashtags. ניתן להשתמש בהתאגידים למטרות שונות כמו שיווק, מיתוג, או אפילו שימוש אישי.

נקיטת פעולות לשיפור מוניטין קריטיות להצלחה עסקית-שיווקית
נקיטת פעולות לשיפור מוניטין קריטיות להצלחה עסקית-שיווקית

אהבת את: לירון קטלן מומחה מוניטין: נקיטת פעולות לשיפור מוניטין קריטיות להצלחה עסקית-שיווקית? אפשר לשתף!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אולי יעניין אותך גם

תוכן עניינים

דילוג לתוכן